صفحه اصلي > خبر 
بروز رسانی: 1398/07/8 - 15:34:19
 


  نسخه چاپي    ارسال به دوست



 

ارتباط مستقیم مشترکان برق پایتخت با مدیران شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از طریق درگاه های خدمات غیرحضوری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از تسهیل ارتباط بی واسطه مشترکان برق پایتخت با مدیران این شرکت و تسریع در رسیدگی به درخواست های مردمی، به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای اجرای کامل فرآیند ارائه خدمات غیرحضوری این شرکت، نام برد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از تسهیل ارتباط بی واسطه مشترکان برق پایتخت با مدیران این شرکت و تسریع در رسیدگی به درخواست های مردمی، به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای اجرای کامل فرآیند ارائه خدمات غیرحضوری این شرکت، نام برد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ مهندس حسین صبوری، مدیرعامل این شرکت با بیان این که حرکت این مجموعه به سوی ارائه کامل خدمات به شکل غیرحضوری از طریق راهبردهای نوین، گامی بزرگ به منظور استقرار دولت الکترونیک است، راه اندازی سامانه هایی همچون همراه برق تهران و شهاب 121 و همچنین سامانه تلفنی 1521 را حرکتی موثر در تکریم مشترکان و رعایت حقوق آنان دانست و از برنامه های گسترده این شرکت به منظور بهبود ارتباط دوسویه با مشترکان خود، خبر داد.
مهندس صبوری، رسیدگی به درخواست های مردمی با ایجاد ارتباط بی واسطه و آسان مشترکان با مدیران خدمت گذار در این شرکت را از مهم ترین برنامه های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، عنوان و ابراز امیدواری کرد با توجه به حذف صورت حساب های کاغذی برق از ابتدای مهرماه سال جاری، با توسعه استفاده از درگاه های خدمات غیرحضوری از قبیل تارنما، شبکه های مجازی، سامانه های پیامکی، همراه برق تهران، شهاب 121 و سامانه تلفنی 1521، تمامی مشترکان برق پایتخت، قادر باشند در هر ساعت از شبانه روز ضمن دریافت خدمات موردنیاز خود در حوزه برق در کوتاه ترین زمان، با برقراری ارتباط با مدیران این مجموعه، به بهبود هرچه بهتر شیوه ارائه خدمات و دستیابی کامل به اهداف دولت الکترونیک در حوزه توزیع برق تهران بزرگ، کمک کنند.
در همین راستا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، اجرای طرح قبض سبز و صدور صورت حساب های الکترونیکی را به عنوان گام بزرگ دیگری که می تواند برخی از مشکلات مشترکان در زمینه دسترسی به قبض و پرداخت هزینه های برق مصرفی در کلان شهر تهران را کاهش دهد دانست و اظهار کرد: تمامی مشترکان تهرانی که تا به امروز اقدام به ثبت اطلاعات خود نکرده اند حداکثر تا 15 شهریور ماه فرصت دارند تا با ارسال 1*شناسه قبض برق به سرشماره 10001521 و یا مراجعه به آدرس اینترنتی www.tbtb.ir  اطلاعات اشتراک و شماره تلفن همراه خود را ثبت کنند.
وی افزود: بدون شک آثار مثبت اجرای این طرح به ویژه دستاوردهای زیست محیطی حاصل از آن، یادگاری ارزشمند برای فرزندان و آیندگان این مرز و بوم خواهد بود.
شایان ذکر است؛ با اجرای طرح قبض سبز از ابتدای مهرماه، صدور قبوض کاغذی برق، متوقف و صورت حساب برق مصرفی برای مشترکان، پیامک خواهد شد.
همچنین مشترکان تهرانی قادر هستند با مراجعه به درگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به نشانی www.tbtb.ir و وارد کردن اطلاعات اشتراک، ریز اطلاعات صورت حساب صادر شده را دریافت کنند.

 

 


١٥:٠٣ - 1398/05/20 عدد : ٩٢٣ تعداد نمایش : 1201
امتیازدهی

خروج




سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال