صفحه اصلي > خبر 
بروز رسانی: 1398/07/8 - 15:34:19
 


  نسخه چاپي    ارسال به دوست



 

راه اندازی سامانه هوشمند اطلاع رسانی قطعی های احتمالی برق"شهاب"

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از راه اندازی سامانه هوشمند اطلاع رسانی قطعی های احتمالی برق"شهاب" به منظور پاسخگویی و تکریم مراجعان و مشترکان، در پایتخت، خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از راه اندازی سامانه هوشمند اطلاع رسانی قطعی های احتمالی برق"شهاب" به منظور پاسخگویی و تکریم مراجعان و مشترکان،  در پایتخت، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ، حسین صبوری ، مدیرعامل شرکت، سامانه هوشمند اطلاع رسانی قطعی های احتمالی برق"شهاب" که به صورت اپلیکیشن و وب سایت ، توسط امور هماهنگی فوریت های برق راه اندازی شده است را، از اقدامات موثر در روند رضایت مشترکان و احترام به حقوق آنان دانست و گفت:  این سامانه  بر اساس اطلاعات مکانی، طراحی و پایه گذاری شده است  و با برقراری ارتباط میان سیستم های مشترکان ،GIS وسیستم ثبت حوادث ، امکان روئیت خاموشی های با برنامه احتمالی به ویژه برنامه قطعی های احتمالی ناشی از مدیریت اضطراری بار در این سامانه را خواهد داشت .
صبوری افزود؛ این طرح در راستای سیاست های ابلاغی شرکت توانیر در حوزه اطلاع رسانی و پاسخگویی انجام شده و مشترکان می توانند با دریافت اپلیکیشن تلفن همراه و با مراجعه به وب سایت شرکت و درج شماره اشتراک برق و یا جستجوی مکانی موقعیت مورد نظر ، برنامه خاموشی های احتمالی آتی را دریافت کنند.
مدیرعامل در ادامه تصریح کرد: در راستای تکریم و رضایت مندی مشترکان پایتخت و به منظور کنترل کیفیت خدمات ارائه شده از طریق اعمال مدیریت علمی و کارآمد ، سامانه تکریم و نظر سنجی نیز راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: این سامانه که در پنل داشبورد مدیریتی وب اینوکس بارگذاری شده  است،  با در نظر گرفتن شاخص های تاثیر گذار، سنجش میزان رضایت مندی مشترکان در حوزه بهره برداری را ،محقق می کند.
بر اساس این گزارش ؛ توسعه سیستم IVR ( سیستم پاسخگویی هوشمند ) و افزایش خطوط ورودی سیستم contact center از 390 خط به 510 خط ورودی با قابلیت پاسخگویی به بیش از 45000 تماس در ساعت در سامانه 121 ، با رویکرد افزایش ظرفیت پاسخگویی هوشمند از دیگر اقداماتی است که با رویکرد گذر از تابستان 98 توسط امور هماهنگی فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، انجام شده است .
در تابستان سال جاری قابلیت پاسخگویی به حدود 100درصد از تماس ها توسط سامانه 121 محقق شده است و در صورت وجود خاموشی ناشی از محدودیت در شبکه بالادستی یا مدیریت اضطراری بار ، امکان پاسخگویی هوشمند به مشترکان بر اساس موقعیت خطا و محدوده خاموشی فراهم شده است.
گفتنی است؛ در امور فوریت های برق 121،  با توجه به راه اندازی سیستم نظر سنجی و ارسال پیام کوتاه، در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه بهره برداری ، از مشترکان  فهیم شهر تهران بازخورد دریافت و نتایج به منظور بهبود فرایند فعالیت ها، مورد بررسی قرار می گیرد.

 

سمیرا رضایی - روابط عمومی شرکت توزیع نیروی تهران بزرگ

 

 

 


١٦:٣٠ - 1398/05/01 عدد : ٩١٧ تعداد نمایش : 1636
امتیازدهی

خروج




سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال