صفحه اصلي > خبر 
بروز رسانی: 1398-1-10 - 14:20:20
 


  نسخه چاپي    ارسال به دوست



 

بررسی برنامه های عملیاتی حوزه اطلاع رسانی توزیع نیروی برق تهران بزرگ در نشست مشترک با شرکت توانیر

  نمایندگان معاونت های، بهره برداری و دیسپاچینگ، برنامه ریزی، فروش و خدمات مشترکین ومهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در نشستی مشترک با مدیر کل دفتر نظارت بر توزیع توانیر و هیات همراه، به شرح اقدامات انجام شده در حوزه اطلاع رسانی به مشترکان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ در این نشست که، صبح روز یکشنبه، شانزدهم دی ماه در محل ستاد راهبردی این شرکت و با حضور جمعی از مدیران، برگزار شد، دکتر صادقی، مدیر کل دفتر نظارت بر توزیع توانیر با بیان ضرورت ارتقای سیستم های اطلاع رسانی شرکت های توزیع، پیرو سیاست های کلان کشور به منظور روشن سازی افکار عمومی و بهبود فرآیند پیگیری درخواست های مشترکان،  بر لزوم تشکیل مراکز تماس و پاسخگویی مردمی، به کار گیری حوزه وب و شبکه جهانی و ایجاد قابلیت پیگیری فرآیند رسیدگی به خاموشی توسط مشترکان از طریق پایگاه های اینترنتی، تاکید کرد.
دکتر صادقی، ایجاد تنوع در روش های اطلاع رسانی و استفاده از نرم افزارهای قابل نصب بر روی تلفن های همراه توسط مشترکان به منظور پیگیری درخواست ها و ایجاد ارتباطی دوسویه را از کم هزینه ترین راه های توسعه خدمات عمومی دانست که با استقبال مخاطبان نیز مواجه خواهد شد.
گفتنی است؛ در این نشست، نمایندگان معاونت های، بهره برداری و دیسپاچینگ، فروش و خدمات مشترکین، مهندسی و نظارت و برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در هر معاونت پرداختند.
 در همین راستا، مهندس کامبیز ناظریان، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع تهران بزرگ، با اشاره به نقش قابل توجه مشترکان تهرانی در مصرف انرژی کشور، برقراری ارتباط موثر دوسویه را راهکاری موثر در خدمات رسانی بهتر و سریعتر،  کنترل اوج بار و بهبود روند توزیع انرژی در کشور دانست.
بر اساس گزارش ارائه شده؛ راه اندازی بزرگ ترین مرکز پاسخگویی 24 ساعته در بین شرکت های توزیع، ایجاد مراکز تماس در نقاط مختلف شهر تهران به منظور  تسریع پاسخگویی، افزایش قابل توجه تعداد خطوط مخابراتی و کارشناسان پاسخگو، ایجاد قابلیت انتقال تماس های مازاد بر ظرفیت هر مرکز به سایر مراکز به منظور کاهش زمان انتظار تماس گیرندگان و انتقال اطلاعات خاموشی های طولانی مدت به مدیران بالادست به منظور پیگیری موضوع، بخشی از فعالیت های صورت گرفته توسط توزیع برق تهران بزرگ به منظور برقراری ارتباط هرچه بهتر با مشترکان خود بوده است.

 

 


١٣:٢١ - 1397/10/18 عدد : ٧٦٣ تعداد نمایش : 858

خروج




سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال