صفحه اصلي > خبر 
بروز رسانی: 1395-10-6 - 17:19:44
 


  نسخه چاپي    ارسال به دوست


 

تقدیر از همکاران روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در نشست صمیمانه با مدیرعامل این شرکت

به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، طی نشستی صمیمانه با مدیرعامل شرکت، از زحمات این دفتر قدر دانی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در این نشست که با حضور حسین صبوری، مدیرعامل شرکت، مدیر و همکاران روابط عمومی صبح امروز در اتاق مدیرعامل برگزار شد، مهندس صبوری ضمن تبریک بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان واحدی منسجم و هدفمند، با تلاش آگاهانه و موثر در راستای اطلاع رسانی و شفاف سازی، پلی در جهت برقراری ارتباط مستمر با بیرون از سازمان به خصوص مشترکین می باشد.
وی با اشاره به رصد مشکلات مردمی از طریق روابط عمومی گفت: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ پیشانی صنعت برق می باشند و روابط عمومی به عنوان لیدر ارتباطی با مردم می تواند با رصد و شناسایی به موقع مشکلات قبل از مطرح شدن آن توسط شهروندان، معضلات و راهکارهای احتمالی آینده را پیش بینی و رفع کند.

مدیرعامل شرکت اضافه کرد:  امروزه متاسفانه حرفه خطیر روابط عمومی ارزش و جایگاه واقعی خود را دارا نیست اما حقیقت این است که  نقش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و فضای بیرون از سازمان انکار ناپذیر است و روابط عمومی  با عملکرد خوب و اثر گذار خود می تواند در حفظ و اعتلای شرکت و انعکاس فعالیت های شبانه روزی همکاران تلاشگر کوشا باشد .
مدیرعامل شرکت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساعت کاری روابط عمومی، 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته گفت: با توجه به رسالت اصلی روابط عمومی در ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی هم در درون و هم در بیرون از سازمان، باید با استفاده از فناوری های روز دنیا، تکنیک های اطلاع رسانی نوین و همچنین استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در راستای تحقق هرچه بهتر رسالت خود بکوشد.

در این نشست غلامرضا خیرخواه مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به اینکه روابط عمومی ششمین شغل استرس زای دنیا شناخته شده است گفت: روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا همه فعالان عرصه ارتباطات برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند، با رعایت اخلاق در عملکرد خود تلاش کرده و جایگاه این حرفه را در جامعه اسلامی ارتقا بخشند و  این دفتر نیز تمام تلاش خود را در راستای انعکاس فعالیت های شبانه روزی همکاران، سامان بخشی افکار عمومی، بازخورد رضایتمندی مشترکین به کار گرفته است .
در پایان این نشست مدیرعامل شرکت با اهدا لوحی از مدیر و همکاران روابط عمومی تشکر و قدردانی کرد .



 

 


١٧:٥٣ - 1397/02/26 عدد : ٥٤٩ تعداد نمایش : 362


خروج




سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال