صفحه اصلي > خبر 
بروز رسانی: 1395-10-6 - 17:19:44
 


  چاپ ارسال به دوست


 

ارایه خدمات غیر حضوری به مشترکین در شرکت توزیع برق تهران بزرگ

برای نخستین بار کلیه خدمات فروش انشعاب برق و خدمات پس از فروش از طریق سامانه تلفنی 1521 در معاونت جنوبشرق شرکت توزیع برق تهران بزرگ به صورت غیر حضوری ارائه می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران بزرگ این طرح که  در راستای ابلاغ اهداف استراتژیک شرکت مبنی بر توسعه خدمات غیرحضوری و نیز ابلاغ منشوررعایت حقوق شهروندی و قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین نقشه راه دولت الکترونیک راه اندازی شده ،در حال حاضر فعالیت خود را از تاریخ دوازدهم شهریور سالجاری بصورت آزمایشی در مناطق برق هفده شهریور،خیام،مولوی،هفت تیر و افسریه شروع کرده است که تا پایان سالجاری کلیه مناطق برق شرکت توزیع برق تهران بزرگ را پوشش خواهد داد.
بر اساس این گزارش اهداف این طرح شامل:کاهش مراجعه حضوری ، افزایش کارائی و بهره وری منابع انسانی، ارائه خدمات بدون مرز در محدوده شرکت، مکانیزه کردن پاسخگوئی به مشترکین و متقاضیان برق ، اخذ نظرسنجی مکانیزه از کلیه مشتر کین و متقاضیان، ارتقاء رضایت مندی مشترکین در راستای تکریم ارباب رجوع می باشد.
گفتنی ست در حال حاضر مشترکین محدوده مناطق حوزه معاونت جنوبشرق می توانند بدون مراجعه به مناطق از درگاه سامانه تلفنی خدمات جامع مشترکین 1521 جهت درخواستهای خود اقدام نمایند.



 

 

 


٢٠:٠٥ - 1396/06/19 عدد : ٣١٨ تعداد نمایش : 504



خروج




سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال