صفحه اصلي > خبر 
بروز رسانی: 1398-7-8 - 15:34:19
 


  نسخه چاپي    ارسال به دوست



 

درخشش دفتر روابط عمومی در جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور

دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور با درخشش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، به کار خود پایان داد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ؛ در این جشنواره آثار ۱۳۲ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور مورد داوری قرار گرفت که روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ توانست در بخش "ارتباط با رسانه ها" رتبه دوم را کسب کند.

" حسین صبوری " مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در حاشیه این جشنواره در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کسب رتبه دوم دفتر روابط عمومی شرکت در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور مایه افتخار و مباهات است.

وی با بیان این که گروه رسانه دفتر روابط عمومی شرکت دارای 2 شاخصه مهم "سرعت" و "دقت" است، تاکید کرد: خوشبختانه دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با داشتن نیروهای کارآمد و متخصص به عنوان پیشانی و پل ارتباطی میان شرکت و شهروندان وظیفه اصلی اطلاع رسانی را بر عهده دارد به گونه ای که با تولید روزانه اخبار و اطلاعات نقش مهمی در آگاهی بخشی به شهروندان در پایتخت داشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان این که دفتر روابط عمومی تمامی فعالیت شرکت را در اطلاع رسانی به موقع در رویدادهای مختلف به تنهایی به دوش می کشد، ضمن تقدیر، اظهار امیدواری کرد: این دفتر توانسته است با فعالیت های نوآورانه و اقدام های به موقع، وظیفه نظارتی و اجرایی خود را در ماموریت های محوله در راستای سیاست های شرکت انجام دهد.

"صبوری" در پایان تاکید کرد: ضروری است تمامی معاونت ها و مناطق 22 گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، فعالیت های خود را با دقت کافی و در زمان مناسب به دفتر روابط عمومی شرکت منعکس کرده و ضمن تبادل اطلاعات، رویکرد محوری در اطلاع رسانی به شهروندان پایتخت داشته باشند.

شایان ذکر است ، دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور در سال 1398 در 14 محور شامل "انتشارات و مستندسازی"، "ارتباط درون سازمانی"، "حضور در فضای مجازی"، "ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)"، "ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی"، "فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی"، "تبلیغات محیطی و رسانه‌ای"، "ارتباط با رسانه‌ها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)"، "جشنواره و نمایشگاه"، "آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب‌ رسانه"، "مدیریت و برنامه‌ریزی"، "پژوهش و افکارسنجی"، "نوآوری و خلاقیت" و "پویش #هرهفته_الف_ب_ایران" برگزار شد.

 

 

 

 

               داود غفوری - روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

 

 


١٥:١٥ - 1399/09/01 عدد : ١١٩٥ تعداد نمایش : 1576
امتیازدهی

خروج




سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال