صفحه اصلي > خبر 
بروز رسانی: 1398-7-8 - 15:34:19
 


  نسخه چاپي    ارسال به دوست



 

تلاش همه جانبه صنعت برق برای ارائه خدمات غیر حضوری صد در صد به مشترکان

معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران "توانیر" در نشست مشترک ویدئو کنفرانس با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و هم چنین مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی برق استان های تهران و البرز بر ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و الکترونیکی در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ؛ "غلامعلی رخشانی‌مهر" معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در جلسه هماهنگی مدیران عامل که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان این که زیرساخت های ارائه خدمات غیر حضوری توزیع نیروی برق برای ایده آل شدن نیاز به آسیب شناسی بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: یکی از پروژه های مهم شرکت توانیر با توجه به شرایط کشور در زمان همه گیری ویروس کرونا، فراهم ساختن زیر ساخت های مرتبط با خدمات غیر حضوری است تا شهروندان بتوانند بدون مراجعه به ادارات درخواست های خود را ثبت کنند. 

وی در این نشست با بیان این که تمامی شرکت های توزیع نیروی برق موظف به ارائه خدمات به صورت الکترونیکی هستند، به بررسی نقاط قوت و ضعف زیر ساخت ها پرداخت و گفت : در حال حاضر بیشتر کشور های دنیا خدمات خود را به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه می دهند و خوشبختانه صنعت توزیع برق کشور نیز به عنوان یکی از صنایع پیشرو اقدام به تامین زیر ساخت های الکترونیکی کرده است اما هنوز برای رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم و باید برای رفع موانع برنامه ریزی کنیم.

"رخشانی مهر" با بیان این که برنامه ریزی جامعی برای ارائه خدمات به صورت صد در صد الکترونیکی به شهروندان در افق 1404 شرکت توانیر پیش بینی شده است، ضمن قدردانی از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به دلیل نوآوری در ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان پایتخت، راه اندازی و پیاده سازی سامانه "هما " را گامی مهم در توسعه فعالیت ها عنوان و ضمن ستودن این پروژه اظهار امیدواری کرد : خدمات ارائه شده توسط این سامانه باعث شده است که بسیاری از درخواست های شهروندان پایتخت تسهیل و به سرعت رسیدگی شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با بیان این که ضروری است شرکت های توزیع برق سراسر کشور با الگو برداری از دیگر شرکت های پیشرو ، مسیر راه خود را هموار کنند، تاکید کرد: تمام همت صنعت برق بر ارائه تمامی خدمات به صورت صد در صد الکترونیکی به مردم بوده و بدون شک این این امر با تلاش مضاعف مدیران و کارکنان تمامی شرکت های توزیع سراسر کشور میسر خواهد شد.

وی در پایان هم چنین با اشاره به راه اندازی "سامانه برق" من، خاطر نشان کرد: مشترکان صنعت برق با نصب سامانه "برق من" بر روی تلفن های همراه خود می توانند، درخواست های خود را ثبت کرده تا کارشناسان مربوطه اقدام به پیگیری درخواست های آن ها کنند.

داود غفوری - روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

 

 


١٦:٠٢ - 1399/08/27 عدد : ١١٩١ تعداد نمایش : 1157
امتیازدهی

خروج




سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال