صفحه اصلي > خبر 
بروز رسانی: 1398-7-8 - 15:34:19
 


  نسخه چاپي    ارسال به دوست



 

"هما" تبلور خدمت به شهروندان پایتخت است

معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ طی پیامی به کارشناسان مرکز "هما" در این شرکت از پیاده سازی و اجرای این طرح برای ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان پایتخت، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ؛ " محمد هادی حاجی سید تقیا "معاون مالی و پشتیبانی این شرکت در راستای تقدیر وزیر نیرو از تلاش های نیروهای فنی شرکت که منجر به افتتاح دو پروژه مهم در پایتخت در آیین بیست و چهارمین هفته پویش ملی هر هفته_الف_ب_ایران شد ، از متخصصان شبکه هوشمند سازی حوادث و اتفاقات "هما" در توزیع برق تهران بزرگ، تقدیر و تشکر کرد.

وی در این خصوص گفت: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با داشتن نیروهای متخصص و متعهد گام های شاخصی در حوزه توزیع برق پایتخت برداشته است که سامانه هما یکی از این طرح ها است به گونه ای که تلاش های متخصصان شرکت در سامانه "هما "، در آیین بیست و چهارمین هفته پویش ملی هر هفته_الف_ب_ایران  متبلور شده است.

" سید تقیا "  با بیان این که تامین برق پایدار و مطمئن در کلانشهر تهران نیاز به برنامه ریزی دقیق و همه جانبه دارد، به ویژگی های سامانه "هما" اشاره کرد و ادامه داد : ارتباط دوسویه با مشترکان در رسیدگی به خاموشی ها، اطلاع رسانی و پاسخگویی، ثبت مکانیزه درخواست های ورودی، مکانیزه کردن فرایند اعزام نیروهای عملیاتی و تکمیل فرم های رفع خاموشی، کاهش مدت زمان رفع خاموشی و افزایش رضایت مندی مشترکان و همچنین کنترل صحت اطلاعات نرم افزار ثبت حوادث و شاخص های عملکرد مناطق از جمله قابلیت های سامانه "هما" است.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت در بخش دیگر به خدمات ارائه شده شرکت در شرایط شیوع ویروس کرونا پرداخت و خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در تامین خدمات غیر حضوری اقدام به فراهم ساختن زیر ساخت ها و شناسایی درخواست های مشترکان و تامین نیاز های آن ها و ارائه خدمات به صورت غیر حضوری در تمامی مناطق 22 گانه شرکت کرده است.

 

 

 

 

داود غفوری-روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

 

 


١٢:٥١ - 1399/08/26 عدد : ١١٩٠ تعداد نمایش : 1007
امتیازدهی

خروج




سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال