جنسیت: |
|
سن : |
* |
تحصیلات:
|
|
شغل: |
|
برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟ |
|
دفعات
مراجعه برای دریافت خدمت در سال اخیر |
|
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
|
|
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
|
|
انجام کار براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
|
|
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
|
|
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
|
|
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات نظرات و پیشنهادهای شما
|
|
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پی گیری وضعیت درخواست ها
|
|
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
|
|
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
|
|
تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت
|
|
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
|
|
نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
|
|
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه
|
|
ارائه اطلاعات تکراری(کپی شناسنامه، کارت ملی و..) به واحدهای مختلف
|
|
احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت
|
|
احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده
|
|
چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات دارید مرقوم فرمایید:
|
|
|
|
|
|
|
|