دسته بندی

صفحه اصلي > شکایت عمومی 
access deny [327]
 
  • در صورت اعلام درخواستهای خود به هریک از واحدهای شرکت و عدم پیگیری آن توسط دفاتر ذیربط در حوزه های خدمات مشترکین(درخواست کنتور، تغییر نام قبض و ...)، بهره برداری(خاموشی معبر، نوسان ولتاژ و ...) و طرح و برنامه(جابجایی تاسیسات، نصب پایه روشنایی و ...) و سایر حوزه ها(طرح تکریم ارباب رجوع و ...)، با تکمیل فرم شکایت عمومی، کارشناسان مربوطه در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اقدامات لازم را بعمل خواهند آورد.
    به اطلاع تكميل كنندگان فرم‌هاي الكترونيكي می رساند كه اطلاعات خصوصي آنها در اختيار عموم قرار نمي‌گيرد

فرم رسیدگی به شکایات

نام مشترک: *
کدملی: **
شماره تلفن: **
شماره اشتراک (پرونده برق): **
آدرس: **
موضوع شکایت: *
نام منطقه: *
شرح درخواست:
پیوست:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید 
*


شماره پیگیری

سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل